Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Wszystkie produkty zakupione na flyszop.pl możesz zwrócić zupełnie za darmo w przeciągu 30 dni od odebrania przesyłki, bez podania przyczyny. Jak to zrobić?

  1. Przygotuj otrzymany produkt wraz z oryginalnym opakowaniem oraz napisz do nas na skrzynkę mailową  - kontakt@flyszop.pl. W tytule maila wpisz ZWRACAM PRODUKT.
  2. W odpowiedzi zwrotnej, dostaną Państwo formularz zwrotu do uzupełnienia. Należy go wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do paczki.
  3. Odeślij produkt na wskazany przez nas adres.

 

WYMIANY

Wszystkie produkty zakupione na flyszop.pl możesz wymienić zupełnie za darmo w przeciągu 30 dni od odebrania przesyłki, bez podania przyczyny. Jak to zrobić?

  1. Przygotuj otrzymany produkt wraz z oryginalnym opakowaniem oraz napisz do nas na skrzynkę mailową  - kontakt@flyszop.pl. W tytule maila wpisz WYMIENIAM PRODUKT.
  2. W odpowiedzi zwrotnej, dostaną Państwo formularz wymiany do uzupełnienia. Należy go wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do paczki.
  3. Odeślij produkt na wskazany przez nas adres.

 

REKLAMACJE

Wszystkie zakupione produktu podlegają przepisowi o 24 miesięcznym okresie gwarancyjnym. Każda reklamacja zostaje rozpatrzona w przeciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej. 

Reklamacja może nie zostać uznana w momencie gdy uszkodzenia wynikają z winy kupującego bądź w wyniku złego użytkowania produktu. Chcesz zareklamować produkt? Napisz do nas na skrzynkę mailową  - kontakt@flyszop.pl. W tytule maila wpisz REKLAMUJĘ PRODUKT.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl